Schodzenie się dzieci do przedszkola Zabawy swobodne Rozmowy indywidualne Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
800
810
Ćwiczenia poranne (gimnastyka korekcyjna)
810
830
Czynności samoobsługowe i organizacyjne
830
845
Śniadanie
845
900
Zabiegi higieniczne (mycie zębów)
900
1000
Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne realizowane zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego Zajęcia języka angielskiego Zajęcia dodatkowe (Zumba, Dogoterapia, zajęcia rytmiczne, zajęcia umuzykalniające) Zabawy ruchowe
1000
1015
II śniadanie
1015
1200
Pobyt na placu zabaw/spacery/wycieczki
1200
1215
Czynności samoobsługowe i organizacyjne Przygotowanie sali do leżakowania
1215
1245
Obiad
1300
1500
Odpoczynek – leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej
1500
1515
„Kwadrans na bajkę” – wspólne czytanie literatury
1515
1530
Podwieczorek
1530
1600
Wspieranie twórczej aktywności dzieci poprzez tworzenie prac plastyczno-technicznych
1600
1630
Zajęcia różnorodne wspierające prawidłowy rozwój dziecka na każdej płaszczyźnie; tańce w parach/indywidualne, zabawy ruchowe, zabawy dydaktyczne, gry edukacyjne, aktywności z chustą animacyjną, Podsumowanie przebiegu dnia (poznanie opinii i spostrzeżeń dzieci), Rozmowy indywidualne z przedszkolakami
1630
1645
II podwieczorek
1645
1800
Zabawy indywidualne dzieci według zainteresowań, Zabawy samodzielne w kąciku konstrukcyjnym/logicznym/czytelniczym Czas na kontakt z rodzicami, informowanie o postępach i zachowaniu dziecka, Rozchodzenie się dzieci do domu.