Od |
Do |
Przebieg: |
700 |
800 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola
Zabawy swobodne
Rozmowy indywidualne
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne |
800 |
810 |
Ćwiczenia poranne (gimnastyka korekcyjna) |
810 |
830 |
Czynności samoobsługowe i organizacyjne |
830 |
845 |
Śniadanie |
845 |
900 |
Zabiegi higieniczne (mycie zębów) |
900 |
1000 |
Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne realizowane zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego
Zajęcia języka angielskiego
Zajęcia dodatkowe (Zumba, Dogoterapia, zajęcia rytmiczne, zajęcia umuzykalniające)
Zabawy ruchowe |
1000 |
1015 |
II śniadanie |
1015 |
1200 |
Pobyt na placu zabaw/spacery/wycieczki |
1200 |
1215 |
Czynności samoobsługowe i organizacyjne
Przygotowanie sali do leżakowania |
1215 |
1245 |
Obiad |
1300 |
1500 |
Odpoczynek – leżakowanie przy muzyce relaksacyjnej |
1500 |
1515 |
„Kwadrans na bajkę” – wspólne czytanie literatury |
1515 |
1530 |
Podwieczorek |
1530 |
1600 |
Wspieranie twórczej aktywności dzieci poprzez tworzenie prac plastyczno-technicznych |
1600 |
1630 |
Zajęcia różnorodne wspierające prawidłowy rozwój dziecka na każdej płaszczyźnie; tańce w parach/indywidualne, zabawy ruchowe, zabawy dydaktyczne, gry edukacyjne, aktywności z chustą animacyjną, Podsumowanie przebiegu dnia (poznanie opinii i spostrzeżeń dzieci), Rozmowy indywidualne z przedszkolakami |
1630 |
1645 |
II podwieczorek |
1645 |
1800 |
Zabawy indywidualne dzieci według zainteresowań,
Zabawy samodzielne w kąciku konstrukcyjnym/logicznym/czytelniczym
Czas na kontakt z rodzicami, informowanie o postępach i zachowaniu dziecka,
Rozchodzenie się dzieci do domu. |